2018年9月19日 星期三

【天堂來信】我給予你力量,要求你閃耀我的光

天父說:    God said:


每個人都撰寫著自己的故事。從現在開始用金色的墨汁吧,不再做於事無補的事,不再後悔。把悔恨拋到腦後,能做到嗎?別總生活在遺憾中。思維是為了活躍和拓展你。不管是喜悅還是悲傷,思維都是強大的,你們的思維非常之強大。

You write your own story. Write your life now with golden ink. No more spilt milk. No longer rue. Leave regrets behind, can you? Simply, no longer take regrets with you. Thoughts are to enliven you and expand you. Your thoughts are powerful. Whether for joy or hurt, thoughts are powerful, and yours are very powerful.


就像重裝房子一樣的重建自己。你不單單是一個人,你是一個被天父愛著的人。作為人類這個事實,不會使你變得渺小。擴展你的視野。是的,超越自己。重塑自己的形象,拍張新照片。振奮起來!

Just as you might redo your house, rebuild your sense of self. You are not a mere human being. You are a human being, Beloved of God. That you are a human being, does not make you small. Grow your vision. Yes, do get ahead of yourself. Redo your photo. Take a new snapshot. Arise.


別再繼續走在自己的舊軌道上。

No longer keep riding the old rails of yourself.


好好回憶,你以我的形象被創造出來,不是為了這個世界去塑造你,而是要你去創造這個世界。你在想什麼呢?

Let"s recall that you are made in My image. It isn"t for you to let the world sculpt you. It is for you to make the world. What were you thinking?


成為自己的父母。

Be mother and father unto yourself.


每個人都是自己的作品。真實的對待自己。你是被太陽呵護的,在陽光下溫暖自己,它是為你們而創造。耀眼的太陽是為你們而存在的。生活鍛煉過的你,是要成為金子,不是成為鐵。

Everyone is Self-made. Unto your Self be true. You are under the Sun. Warm yourself under the Sun. The Sun was made for you. Bright Sun was made for you. Life tempers you, not into steel but into gold.


你不僅在太陽下,你還在天父的光芒裡。事實上,你不是在天父之下,你是在天父的光芒中閃耀,在我的光芒中閃耀。你無愧於我的光。你就是我的光。找回你的價值,要有這個膽。在地球上折射我。讓那些老舊的想法見鬼去吧。

You are more than under the Sun. You are under the Light of God. In fact, you are not under God. You shine in the Light of God. You shine in My Light. You deserve My Light. You are My Light. Grab a clue as to your worth. Dare to. Reflect Me on Earth. Forego old worn-out thinking.


從前,你感到自己的光很暗淡,你錯了。現在承認吧。讓愛的光進來,你是我的愛。用我的眼去看你的光,那是我的眼傳給了你。無論藍色,棕色,或中間色,你的眼睜開和我的一樣。

Once upon a time you saw yourself in dim light. You were mistaken. Admit your mistake now. Let the Light of Love in. You are My Love. See the Light You Are with My eyes. I bequeath My eyes to you. Blue or brown or in between, your eyes are to open and to match Mine.


你怎能看到世間萬物的所有重要性。拓寬視野,照亮你前方的路。也照亮所有其它人前方的路,一個都不要剩下。沒有別人,只來跟隨我。跟隨我。我們要創造出一個何等的世界。

How you see carries all the importance in the world. Have wide vision. Light the path before you. Light the path before all the other images that you see before you. Leave no one behind. There is no one but Me to follow. Follow Me. What a world We are going to make.


你並不孤單,我也不孤單。有你在我身邊。在心中認可這個事實。我伴著你,你伴著我。沒有孤獨,它根本不存在。只有世人說孤獨是存在的。唉,這個世界被誤導了,而它又再誤導你們。

You are not alone. Nor am I alone. You are at My side. Admit this Truth into your heart. I am at your side, and you are at My side. There is no aloneness. It does not exist. The world says aloneness, and loneliness exists. Alas, sometimes the world is misinformed, and so it misinforms you.


太陽照耀著,星星也在閃爍。月亮折射太陽的光輝。如果你感受不到你是太陽,那就接受你是個月亮的事實,去折射太陽。是,去折射太陽的光。不斷的照亮這個世界!你完全勝任。但這當然不是任務,而是你的意圖。渴了想喝水,這是任務嗎?

The Sun shines. Stars exist. And the Moon reflects the Sun"s Light. If you cannot feel you are the Sun, then accept that you are the Moon that reflects the Sun. Ah, to reflect the Sun. To steadily light up the world! You are up to the task. Of course, this is not a task. This is your purpose. Is it a task to drink water when you are thirsty?


在太陽中有你的位置。現在抬眼看。這一刻將我的光傳播出去。你不需要承擔什麼,只是自然的綻放我的光。同意,簽字,蓋章,傳遞陽光。就是現在,我給予你力量,要求你閃耀我的光。我給你我的光。你無需如何的努力,只是讓你內在的我的光綻放。打破所有障礙你的限制。

You have your place in the Sun. Lift up your eyes now. Bequeath My Light this minute. Look, you don"t really have to assume anything. It is natural for you to shine My Light. Concede. Sign, seal, deliver the Sunlight. Now is the time. This power I gave to you. I ask you to shine My Light. I gave you My Light. You don"t have to put your shoulder to the wheel. Simply let My Light vested within you emanate. Burst the bounds that hold you back.


不要再讓自己待在黑暗中。完全敞開,不要再藏著你的光,那是來自太陽和我的光,我們愛你,愛這個世界,從未停止過。

No longer keep yourself in the dark. Open wide. No longer hold back your Brightness that comes from the Sun and from Me Who loves you and the world and never has not.


歡迎太陽吧。讓太陽的光輝普照大地,極盡揮灑出你耀眼的光芒。

Welcome to the Sun. Shine Sunshine High and Wide. Shine to beat the band.


原文:http://heavenletters.org/write-your-life-now-with-golden-ink.html
傳導:Gloria Wendroff 發佈於2016年08月05日
翻譯:天堂豎琴    http://blog.sina.com.cn/u/1554109041

0 意見:

張貼留言